Buat Kerja Separuh Jalan

Hello! Yeah yeahh! Ehh, kenapa aku ceria semacam je ni? buang tebiat ke, apa? Tak lah. Cutii dah bermulaaa! boleh bermalas malasan.. Opsssss! teringat lah pulak dekat hw hw yang menimbun tu. *menimbun konon. Cehhh! Spoil mood betul, lah. Haishhh. 

Oh yaaa. Ekceli, kann. Ada banyakkkk aku nak story to mysilent reader :3 Hewhewhew. Tapii,tu la. Aku lupa lah pulak apa yang aku nak citer. *virus Parames lah ni! tak guna punya Parames. Lol. Kesian, tetibe pulak orang tua tu yang kena. Kuikuikui

Okay, first kita story pasal... exam pk1? Hmm, agak agak nya bila result akan keluar ek? 22/3. Oittt! tu result SPM, bukannya pk1. Hm hmm. Ekceli, aku tak sabar nak tengok markah agama aku. Fuhh. Menakutkan. *muka cuak Why menakutkan? ni mesti tak baca buku, kann..? Bukanlahh. Aku baca. (tajuk depan je) :P Seriusly, aku main tarammmm a.k.a tibai je jawapan agame tu. *sigh

Rasa rasanya, bila ek.. mende tu keluar? Oh, ya. Cikgu kata kalau nak check onl, search je dekat SAPS. Taktahuu? Meyh, click HERE Aduhh. Malunyaa kalau orang tengok aku punya. Kayy, sorok nmbr IC. :P Btw, aku nak korang punya IC number, bolehhh? *mata kelip kelip

Awak, awakk.. Nak tanya. Macam mana kalau kita dah tukar blogskin, then nak tukar balik designer template. Acane ekk? Buntu ni, buntu. *poyo
Huhu, hawatt mende atas tu? Em, meyh kita citer. Camni, semalam balik sekolah dengan semangat nya pergi bukak blog, then edit blog aku yang 'suka suki' tu. Tetiba bila tengok blogskin. Rasa nak try guna blogskin la pulak. Well. Aku sukakan sesuatu yang baru. :P tekan punya tekannn. Rasa macam menyampah lah pulak dengan blogskin ni. Leceh. Then, tekan punya tekann. Ahhh! frust.. 

Okay, aku mengaku. Aku memang cepat frust. :/ Tapi, untuk sementara waktu saja kay..? bukan untuk selamanya. Huhu. Tu laa, lebih tepat orang kata aku ni suka buat kerja separuh jalan. Bukan apa, I cuma cepat jemu laa. Mak aku selalu bising sebab buat kerja separuh jalan.. :(

Hm, buat sementara waktu ni, aku kasi private dulu blog tu. Hihi. Maluu doh. Buruk. Nanti nanti, kalau aku rajin kuasa tiga, aku sambung lah. Iye, lah tu. Nanti. Nanti, tu masuknya berbulan leteww. 



                                                                                                                           Penat menaip, 
                                                                                                  SyaEcah.

0 orang tak puas hati:

Post a Comment