Lega. Fuhhh!

Hai, saya kembali. See, rasa macam sekejap je dah masuk next month. *mengeluh Kenapa masa begitu pantas sekali? kenapa? huh. Nampaknya, sebulan sekali je lah ni aku bukak blog. mengedit? jauhh sekali. Hihihi. Yess. Why? Pk 1 dah berakhir. Dalam dua tiga hari ni, aku asyik menghadap buku je. Mata aku pun dah muak. 

Malam ni, aku kasi mata aku berehat sepuas puasnya. Ok, cerita tentang ujian baru baru ni.. Hmm, disebabkan bab yang masuk adalah bab yang baru kitaorang belajar.. So, tak de masalah sangat lah. So far, okay. Tapi. B.arab aku tak boleh target. *muka sedih seruisly, aku lemah b.arab. 

Mesti korang kata, kalau dah tahu tak boleh bawak b.arab, kenapa kau ambik benda alah tu? act, aku pun tak nak benda alah tu. Tapii, tak pe lah. InsyaAllah aku cuba buat terbaik :') Prays for me. 

Tutup cerita tu. Buka cerita lain. Next week cuti. What? next week? really? ye.. Kalau tak percaya tengok calendar. Hihihi. Act, kalau aku tengok calendar je, aku tengok bila cuti sekolah. Hehe. Eleyy, dengar je cuti. seminggu lagi.. tapi? 


Aku rasa macam bukan cuti. Why? kena buat kerja kursus sekali dua dalam masa seminggu. Oii, agak agak lah cikgu. Kalau taip, tak pe lah jugak. sekurang kurangnya kalau aku malas aku copy je. Ni,, kena guna tulisan tangan. Prfff sabo je. *kesian Bukan tu je. kerja rumah terancang lah , apa lah. 

Tu belum dengan kelas tambahan nya. Nasib baik aku tak ambik tuisyen. Kalau takk.. --' Alhamdulilah jugak lah, sebab aku tak terlibat dengan kem. Alaa, biasa lah tu. Nak berjaya kenalah berusaha. cehh, ayat tak boleh shuffle! 

Yeah yeahh! sabtu ni ada kem kepimpinan pengawas dekat Kompleks rakan muda. :D Mula mula, aku ingatkan kitaorang kena tidur sanaa. rupanya tak.. sehari je. kalau tidur sana, uiii. seram. Dulu, kitaorang ada buat kem dekat sana jugak. Diaorang yang boleh 'nampak' tu. Kata ada benda tutttt dekat sebelah katil aku. Fuhh. Meremang bulu roma. Nasib baik, dia kasi tahu masa dah habis kem. Kalau takk.. awal awal lagi aku balik. *penakut

Rasanya, aktivit pengawas 2012 ni, lebih best berbanding dengan tahun lepas. tahun ni banyak aktiviti luar. :D

Okay. Aku miss mereka. Siapa mereka? Kawan kawan aku, kakak angkat aku. :'> Tak tahu, lah. kak yana tu ingat aku lagi ke takk. :( rindu dia. *mata berkaca. ngade. 
Penat lah membebel. *minum air. Dah dah, ecah. stop lah membebel tuu.

0 orang tak puas hati:

Post a Comment