Sambutan Hari Guru


Hello blogger. Seriusly, blog kalau boleh berabuk dah lama berhabuk plus berdebu. hehe. Oh, terlupa pulak. Hai my silent readers. Wuwuwu. Dah lama tak melalut plus merepek dekat blog ni haa. *sebenarnya aku tak de idea nak post kali ni. Hehe.


Eh, kenapa tetiba aku rajin pulak mengupdate blog ni? ni mesti ada something ni.. haha By the way salah satu sebab aku kena sampuk penyakit rajin bukak blog ni sebab.. exam mid year was over! *enjoy untuk seketika* dan cuti penggal ke berapa ntah telah bermula.Wee wee! Halah, nama je cuti. Tapi awal awal lagi cikgu dah kasi homework menimbun dan extra class lah, itu lah, ini lah. *kasihanilah kami*

Okay, tutup je lah cerita pasal cuti sekolah tu. menyakitkan hati je. Huh! Eh, sebelum tu aku nak ucapkan Selamat Hari Guru. *terlambatt* semalam. Sekolah aku ada buat sambutan hari guru untuk para guru-guru sahaja! hahaha. Okay, semalam meriah lah jugak sambutan tu. ''Eh, hari guru 16 mei lah'' Yupp. Tapi masa tu kitaorang sambut biasa biasa je. sebab minggu exam lah katakan. Tak de mood nak sambut menyambut ni tauu. Then, 25 mei baru sambut besar besaran.


''For you cikgu, terima kasih sebab sudi mengajar saya. Saya rindu cikgu cikgu sekolah tadika, sekolah rendah :') Nanti kalau panjang umur kita jumpa laa yaa? Maafkan saya kalau ada tersasul mengutuk cikgu. hehehehe. Repeat 'tersasul' bukan 'sengaja' Cikgu, saya harap cikgu halalkan ilmu yang cikgu dah ajarkan dekat saya. Lebih lebih lagi tahun ni saya PMR.'' Cikgu, i need your restu ilmu. *even majlis restu ilmu lamaa lagi.* macam lah cikgu baca post aku ni.. Hahaha.


Terima kasih kasih pada mu cikgu
Jasamu akan ku kenang selalu
''Saya tak nak ambil gambar formal dengan kamu, kita ambil gambar santai je.'' -Puan Meriam. 
How so sporting she is? I Love You Pengetua :'D


Sebenarnya aku malas nak taip panjang panjang sebab takut ada yang tetidur lah pulak baca post aku ni. Eh, perasan tak dashboard blogger sekarang dah lain? Urghh! benci bencii! Profile fb kita pun dah bertukar timeline. Tak de mood nak online lagi dah kecuali terpaksa. Aduhai, lagi satu. Disebabkan dah lama tak bukak blog, aku dah lupa nak edit edit ni. Serius, L.U.P.A edit lagu pun boleh lupa. Apalagi yang lain. 
Hang out? Lai lai. Mak aku dah kasi green light :D

0 orang tak puas hati:

Post a Comment