I'm back :')


Assalamualaikum.. Heyy, i'm back. Dah lama tak bukak blog. Rinduu dengan blog aku ni. Muah muah :* Okay, now, aku free sikit. Entah apa khabar, la kan.. blog aku yang lagi satu tu. Hihi. Malas nak fikir. Ni pun sebenarnya tetiba terdetik rasa nak update. Tapi, malass. 

Pejam celik, pejam celik. Dah masuk bulan Febuari dah.. Sekejap, je kan. Lagi sembilan bulan je dah nak PMR. Jujur, aku kata. Aku belum bersedia lagi. Huhu. 

Aku nak mereka yang dulu.. :'( Huh. Kawan kawan aku ramai la jugak yang dah pindah sekolah, kan.. (bestie, pulak tuh) Erm, duduk hostel. Tengok kawan kawan stay asrama, teringin lah pulak nak duduk sana jugak. Ehemm. 

Rasa rasa, next year kalau aku nak masuk asrama, boleh dok? boleh lah.. yee? Tapi, aku ni kan anak mak? mana boleh berpisah dengan mak? Hmm. Kalau aku nak masuk MRSM, boleh dok? mesti korang jawab, depends kepada kau. Kau yang menentukan masa depan kau. Aku cuma boleh support. Ataupun, korang jawab, depends kepada result kau. Kalau result kau bagus, excelent, boleh lah. Amin amin. 

Aduh, ada bestie aku yang sorang ajak aku sekolah dekat MRSM Langkawi. Woww. Jauh beb! Merantau. Macam best. (elleh, tempat cousin aku je) Nanti boleh naik filght selalu. Haha. Macam macam.

Okay. Seperti sedia maklum, bulan Febuari adalah bulan kelahiran aku. Hehe. Bila tu? 15 Febuari. Hehe. Sila sediakan hadiah anda. Dan, hari ni adalah hari lahir anak buah aku yang sulung. 12 Febuari. 

Actually, aku tak kesah pun. Kalau korang tak kasi hadiah. Aku tak nak pun, sebenarnya. Tapi kalau dibagi, aku ambik lah.. Takkan tolak, rugi je. Hihi. *memang muka tak tahu malu. Cukuplah sekadar orang yang aku sayang ingat birthday aku. Well, I know who I am.. *nada merajuk. 

Bila jari jemari dah start menari ikut rentak lagu 'Runaway' rasa macam jari ni tak nak berhenti lah pulak. Hihi. Nak buat macam mana, dah tabiat aku. Banyak aku nak update sebenarnya. Tapi, rasa macam tak sempat lah pulak. Lagipun, kalau banyak sangat aku cerita dekat sini tentang hidup aku. Rasa macam tak de privacy lah pulak, kan?

Yess. Tak sabarnya nak tengok merlin. Rindu sama dia. Ish, kenapa ramai yang kata si Athur tu Hensem? Yekk. I don't think so. Jijik. Aku lebih minat Merlin. Dia comell. Lagi lagi kalau dia buat rambut pacak pacak. Aww. Terselah kemachoan nya. *melting* Opss
Pelik sangat ke, kalau perempuan botak? Huh! -,- 
Okay, bye.

0 orang tak puas hati:

Post a Comment