New Year, New Face

Heyy! I miss this blog. Dah berbulan blog ni berhabuk. *eceh. Actually, dari hari tu ada niat nak edit blog ni. Hari tu, blog ni rosak. Uhuk. *geram. kay, chill. Lupakan yang dah lepas. -,-

Wahh! kalau korang pernah tengok blog ni dulu. Mesti korang kata. Blog aku dah berubah 360 darjah. *eceh. Hahar. Dulu, warna purple right? Now Hijau + kelabu. Yeahh, satu kelainan. i love different. :)

Lagi beberapa hari je lagi dah nak masuk tahun baru. 2012. So, sempena tahun baru, blog aku pun nak berwajah baru jugaa. *ingat korang, je ke?

Okay, cerita tentang tahun baru. Erghh. Sesakkk! Serabuttt! 2012. PMR comingg! ouchh. I'm not ready. Hurm, ready tak ready, kau kena ready jugak.. Haha. Kepada 96 liners. Wahh. Untung lah korang. Dah lepas, kan? Em, by the way siapa siapa yang dapat result cemerlang tu. I just wanna say.
Tahniah :)
Ouchh! bila terkenangkan tahun baru. Ada dua orang bestie aku pindahh! Nanti kalau diaorang tak de, mesti aku rindu diaorang.. Omgg! I'm sad. Seriusly, sad. *rasa macam nak menangis. Tahann! Don't crying again. 
Setakat ni aku belum pernah menangis disebabkan Boy.
Haha. Okay, aku bangga dengan diri aku. *eceh. Dann. aku harap aku takkan mengalir kan air mata untuk seorang boy. Haha. 

Okay, tahun baru. Azam baru. Aku ada azammm! Tapi secret. Hehe Maluu lah.. Next year, aku 3Ba.  Budak budak 2Ba ramai yang keluar. Tak best lah macam ni.. 

Emm, hope next year korang tetap gila gila, sporting dan sewaktu dengannya. Next year jugak la, aku jadi junior kepada senior senior form 4 and form 5. Hope korang sporting jugak lah yee. Okay, bye. Need to go. Kalau aku ada 'masa' lagi, aku update. :)


0 orang tak puas hati:

Post a Comment